Onze merken

Wie ons wat beter leert kennen, ontdekt dat we niet alleen actief zijn onder de naam Zorgna. We leggen u graag uit hoe dat zit. Goed om vooraf alvast te weten, is dat de gedachte achter onze vier merknamen hetzelfde is. Wij willen met innovatieve producten, diensten en ideeën uitvaartondernemers helpen bij het verlengen van hun dienstverlening na de uitvaart en daarmee bij het verbeteren van de nazorg.

Zorgna is in 2006 opgericht als uitgeverij van doelgroepgerichte uitgaven op papier voor nabestaanden. Met deze uitgaven maken we alle benodigde informatie en dienstverlening rondom een verlies toegankelijk. Omdat het mensen helpt en ondersteunt in hun verdere leven en bij hun geestelijke welzijn. Naast papieren uitgaven is Zorgna sinds enkele jaren ook actief met de online platforms Nabes en Memori.


Met Nabes hebben nabestaanden de mogelijkheid om de afwikkeling van een nalatenschap zo makkelijk en compleet mogelijk online te regelen. In een zelfgekozen tempo bovendien en desgewenst samen met anderen. Lees meer

Memori is het grootste online herinneringsplatform van Nederland. Op Memori hebben nabestaanden, familieleden, vrienden, bekenden en collega’s van een overledene de mogelijkheid om samen herinneringen te verzamelen, bewaren en delen. Lees meer

Onder de merknaam Funer, uit te spreken als Fjoener, zijn wij sinds enkele jaren actief in het buitenland. Op dit moment richten we ons met name op Engeland en Duitsland. Hier ondersteunen we samen met uitvaartorganisaties nabestaanden, ouders en kinderen, met innovatieve doelgroepgerichte uitgaven en een online platform. Ga naar www.funer.de